rivrivyapma geçen sene siirtten batıya geldik biz. Eğer Siirt merkeze düşerseniz güzel yer her şey elinizin altında ve yiyecek olarak çok uygun bir yer. Yemekleri aşırı güzel. Avm leri var, çarşısı büyük, çoğu ev yeni hep sıfır binalar yapılıyor. Lojman şansınızda var. Ama görev olarak çok kötü. 15 gün dağlarda duruyor, 15 gün işe gidip geliyor, 15 gün işe gittiği süreç içinde de 2-3 günlük kısa görevler oluyor. Yani bir senenin yarısını ayrı geçirdik biz. Bir vardı, iki yoktu. Bayram falan göremezsiniz her bayram görevde oluyorlar. Yaşam olarak güzel, iş olarak berbat. Hoş doğuda çoğu yerde işleri sıkıntılı zaten genelde görevdeler