silad70 26 günlük ikizlerim var şuan hipp organik 1 numara kullanıyoruz ama bu 2 numaraya falan ne zaman geçmem gerek yoksa bu 1 numarayı 0/6 ay kullanabilir miyim
Nslhn5561 silad70 1 numara 6 aylık olana kadar kullanın. Biz 6.ay a girince hipp in 6.aydan itibaren yazan mamasını kullanıyoruz