Kızlar prezervatife güvenmiyorum hiç kullanmadık ama yırtık cart curt meselesi beni korkutuyor ,spiral içinde şuan erken 3 ay dolmadan taktırmayın diyorlar ,henüz pazartesi 40mız çıkıyor şükür ,bu aylık iğneler varmış bayanların kullandığı nasıl gğvenilirmi bilgisi olanlar yazsın lütfen