Nursena0606 Uykusuzkoala Bence normal. Böyle alışması yemesi için iyi. Sadece tam piştiğinden emin olun. Ezerken zorlanmıyorsanız cıvık olmasına gerek yok.
Woman35 Uykusuzkoala daha çok haşlayın çatalı dokundurduğunuzda dağılsın birazda içine soğuk sıkım zeytinyağı ekleyin
Uykusuzkoala Nursena0606 Woman35 teşekkür ederim galiba az haşladım ama kıvamı iyiyse 2 saat sonra tekrar haşlayıp denesem olur mu? Hiç yemedi çünkü yoksa zorlamayayım mı? 4. Gündeyiz bu 2.sebze hep tek öğün verdim
kxbxx Uykusuzkoala böyle ne kadar haşlansa da biraz diri kalıyor rendeleyip haşlayın daha güzel eziliyor ve yerken öğürmüyor ben bebeğime o şekilde tattırdığımda sorun yaşamadım
cemreninannesi_ Uykusuzkoala 3 gül kuralını uyguluyor musunuz ? Bir çay kaşığı yedi ise yeterli yarın bi tatlı kaşığı sonraki gün bir çorba kaşığı kadar verseniz yeterli 🙏🏻 buharda haşlayıp cam rendeden geçirin öyle ezin çatalla yer kuzucuk zorlamayın 🥰
Uykusuzkoala kxbxx teşekkür ederim evet bir de biraz büyuk dogramıştım yarın baya küçülteyim. Sevdi gibi yoksa kabaga yaptigi kadar tiksinerek bakmadı 😄
Ucansupurge Uykusuzkoala Bence puturu iyi bende bu şekilde vermiştim. Tadıni sevmemiş olabilir zorlamayın bugün için 🤗
Uykusuzkoala cemreninannesi_ evet uyguluyorum ama asla yutmuyor yuttugunu da kusuyor yarın cam rendeyle deneyeyim tesekkür ederim 😊