Panikatakanne Hanımlar sezeryandan ne kadar sonra regli oldunuz acaba ? Ben 2 ay oldu doğum yapalı oldum normal mi bu kadar çabuk olması emziriyorum birde ?
Raacey__ Panikatakanne evet bende oldum 2 ay sonra ayrıca aşırı yoğun kanamam vardı ilk ay normal demişti kızım 5 aylık oldu tabi düzensizlik devam ediyor
Edanurcskn Panikatakanne ben 3 ay geçti hâlâ olamadım keşke bende hemen olsaydım akar giderdi pis kan😂göbeğim duruyor
Panikatakanne Geceveuzay yaa normal ozaman benimki de ne biliyim emziren anne 6 ay olmaz falan filan diyorlardı da
edafmo Panikatakanne ben 40ım çıkmadan olmuştum. Normal hatta bende ensişelenip doktoruma sorduğumda iyi bişey olduğunu rahmin çabuk toparlandığıno söylemişti
pnr515 Bende sezeryan oldum 40 im çıktıktan 1 ay sonra olmaya başladım önceki gibi her ay düzenli oluyorum. 8 aylık bebeğim sezeryan göbeğim çok az kaldı. Kilom var hala ama karnında birşey yok
BabyBaB Panikatakanne aktif emziriyorum 6. Ayda oldum herkeste durum farklı oluyor anladığım kadarıyla