uygararas123 ilk gün zor geçmişti, ikinci gün hiç bir şeyi yoktu. Bir hafta krem kullanmıştık, şişlik ve morlukta bir hafta sonra düzelmişti. 6,5 aylıkken yaptırmıştık. Kanaması normal, çok yoğun olmadığı sürece. Bizde de olmuştu doktor normal demişti, getirmenize gerek yok demişti. Geçmiş olsun 🌸