Leyla000 Kullanan varmı anneler uyurkenmi normal uyanıkkenmi kullanılıyor sadeçe düzmü yatırılıyor 🤷♀️
Bssraa2 Leyla000 sadece uyanıkken kullanılıyor diye biliyorum doktora sorun isterseniz yanlış yönlendirmeyeyim
Woman35 Leyla000 ben uyurken de kullanmıştım ama kulaklarını çok kıvırıyordu bandaj takmayı düşündüm ama uyurken yüzüne gelir diye takmadım bebeğim uyurken ben uyanık olduğum zamanlarda kullandım bi de anakucğına falan koyduğumda yastık gibi koydum hep