Mysmrtfrt Kızlar Allah rızası için yardım edin göğsüm çok kötü yara oldu ucu koptu lansinoh ayva çekirdeği tahin yağı zeytinyağı kantaron yağı her şeyi denedim iyileşmiyor napcam ben ezmiremiyorım mahvoldum
Topisko Mysmrtfrt bunu en iyi ben anlar. Ne gümüş kapak ne başka bişey hiç birsey iyi gelmedi. Sadece tavsiyem bol bol havalandir açık tut. Ama sakın kurumasına izin verme. Sürekli zeytinyağı sür. Ve doğru emzir. Ben başka çözüm bulamadım. Kendi kendine iyilesti 2 ayın sonunda. Allah kimseye yaşatmasın. Ha birde karabaş otu var o iyi gelmişti biraz. Önü deneyebilirsin. Gerisi fasa fiso. Bana fayda etmedi o meşhur yöntemler
Simsekaysegul Mysmrtfrt çok geçmiş olsun benim de yara oldu kendi sütümden sürdüm bol bol havalandırdım birde madecasol krem sürdüm bir dene ama emzirmeden önce mutlaka iyi yıka
Asafbaby Mysmrtfrt çok geçmiş olsun lansinoh vs hepsi hikaye garmaston pomat antibiyotikli kremi al bana dua edersin doktorlar hemşireler de bunu öneriyor benim memelerimin açısından gözlerimden yaşlar geliyordu ama bunu sürüyorum 5 dk ya sızıyı acıyı herşeyi alıyor Allah üretenden razı olsun ben eczanede bulamadım diye almayı erteledim sonra pişman oldum keşke en başta eczaneleri gezseydim fiyatı 250 lira ama İnan kullandıktan sonra nefes alıcaksın
Alminazli Doktora git antibiyotik bı krem vericektir uzun bı süreç ama zamnla toparlarsin arkadasimin öyle olmuştu
Meczupanne Topisko katılıyorum bende iki buçuk ay çektim sütyensiz gezdim sürekli yıkayıp temizledim birde hemşire emzirdikten sonra sütün yağlı kısmını sür demişti işe yaradı 👍
Tubiktoo Mysmrtfrt mastit olduysanız yanlış emziriyorsunuz meme tam boşalmadığı için ve bebek meme ucunu yanlış tuttuğu için o yaralar ne yaparsanız yapın iyileşmez 1. Kural doğru emzirme tekniği sonradan kendiliğinden zaten iyileşiyor benimde göğüsümden parça kopmuştu bir süre onu emzirmedim sağıp verdim diğer göğsümden emzirdim biraz iyileşince doğru emzirme tekniğiyle emzirdim iyileşti🙏🏾
Tombikdonerartikcokpahali Oyyy çok geçmiş olsun. Lansinoh kremi sür veya başka elinde olan bi kremi, Sürdükten sonra streç ile memeni sar. Onun ustune de giy emzirme atletini. Kaç saatte bir emziriyorsun bilmiyorum ama her emzirmeden sonra bunu uygula
hayalperest2310 Mysmrtfrt doğru emzirme çok önemli canım kahverengi kısmını komple vermeye çalış benim ilk bebeğim hiçbirsey yapmama rağmen sadece bu yöntemle hiçbirsey olmadı çok şükür doğru emzirmediğin sürece iyileşmez
Mysmrtfrt hayalperest2310 o kadar çok ağrıyor ki silikon uçla bile emziremiyorum sağıp veriyorum o göğsümü😔
hayalperest2310 Mysmrtfrt valla en korktuğum şeydi göğsünüz acık kalsın sürekli lansinoh kremi sürün birde kahverengi kısmın hepsini verin ucu tek ağza gidince cidden ağrıyor ınsallah geçer
Mysmrtfrt Asafbaby bebeğim doğalı 50 gün oldu o kadar çok açtı çekiyorum ki. Ucu ilk yara oldu kabuk bağlayınca oğlum almadı. Emziremeyince mastit oldum apse yaptı. Bir ay antibiyotik kullandım geçmedi dün doktora gittim neşterle kesip içini boşalttılar kesenin. Bir yandan onun ağrısı bir yandan göğüs ucumun ağrısı artık dayanamıyorum gerçekten. Normal doğum yaptım bu kadar çekmedim ben
Asafbaby Mysmrtfrt Allah sabır versin şifa versin ben mastit vs olmadım ama 3 bucuk aylık bebeğin damağı çok kuvvetli her emzirdigimde canım acıyor
Barlas_mom Mysmrtfrt Bende apseden 2 taraftan ameliyat olmuştum göğsümün lokal anestezi yaptılarsa sizi o kadar iyi anlıyorum ki bir de 5 gün pansuman yapmışlardı canımdan can gitti en sonunda sütüm de gittti benim oğlum 13 aylık 1 aydan beri mama içiyor
Mysmrtfrt Tubiktoo ben de öğrendim doğru emzirme tekniğini ama çok geç oldu. Diğer göğsümü çok güzel emziriyorum tamamını ağzına alıyor ama yara olanı asla emziremiyorum inşallah iyileşirse onu da emziririm😔
Selinsare Benim de ilk günler yara olmuştu yarılmıştı ve emdikçe canım yanıyordu parça parça elime geliyodu ben çareyi gümüş kapakta buldum o gün eşime aldırdım sürekli taktım e bebekten aldı eşim . Yavaş yavaş o yaralar beyaz beyaz kabuk bağladı sütten dolayı da hiç kurumuyordu öyle öyle iyileşti bi haftayı buldu . Sonra çıkardım kapakları bi aydır takmıyordum yine yara oldu bi taraf yine takmaya başladım hafifledi acısı . O duyguyu çok iyi bilirim bence gümüş kapak gerçekten iyi geliyor ben d ene yaptıysam iyi gelmemişti çünkü
Mysmrtfrt Selinsare canım gümüş kapak denedim doğumdan önce almıştım baktım yara olacak hemen kullanmaya başladım ama asla işe yaramadı bende