_Asilin_Annesi_ Kızlar nasıl hallediyorsunuz bu işi? Küçükken uykusunda sorunsuz hallederdim şimdi 3 yaşında uykusunda bile elletmiyor kıpır kıpır 1 kesip 10dk bekliyorum yine de tamamlamadan uyanıyor vs.
alpersmother _Asilin_Annesi_ canım fotoğrafını yükledim bunu kullanıyorum yenidoğanken bile bebeğim kıpır kıpır olduğu için hiç normal tırnak makasıyla kesemedim tavsiye ederim 11 aylık olduk hala kullanıyoruz.
_Asilin_Annesi_ alpersmother açılmadı link. İsmi ne ürünün ben bakayım internetten. Çapa gibi tırnaklar birde içleri siyah siyah kesinlikle temizletmiyor kestirmiyor. Banyo bile zor. 3 yaş sendromu feci birşey 😒
alpersmother _Asilin_Annesi_ yenidoğan pilli bebek törpüsü diye geçiyor Trendyol Hepsiburada falan hepsinde var. Allah kolaylık versin anne olmak zor 🙏