yrn3897 başka rahatsızlığı olmadı.zaten çok şükür gelişimi etkleyen, organlarına zarar veren bir rahatsızlık değil.sadece teninde dermatolojik olarak farklı bir görüntü var.binlerce şükür kızarma,kabarma,sulunma,kaşıntı gibi yan etkileri de yok. Ama lekeler ilerledikçe üzülüyorum 😢