Akca28 Bir haftada 2 defa bebeğimin bezinde kremdi yapıda akıntı denk geldi. Bebeğim 3.5 aylık. Önce sürdüğüm pişik kremi olabilir mi acaba diye düşündüm ama iki defa olunca araştırdım doktora gidince soracağım başına gelen var mı?
zeyn6 Kız bebeklerinde vajinal akıntıyı normal biliyorum benim bebeğimde de oluyor akıntı arada vajen temizlenir ya akıntıyla işte aşırı olmadığı sürece korkulcak bi şey yok
Sevgilianne1 Benim bebeğim de 2 ayına yaklaşıyor. Arada beyaza yakın akıntı görüyorum ama normalmiş annenin hormonlarıyla ilgisi varmış.