2 ay 13 günlük bebeğim var ve reflusu var iki günden beri mide gazını çok iyi cikaramiyordu. Dün bide bugün uzun bir şekilde gegirdi böyle büyük insanlar gibi . Ogurmeyede benziyor amaa daha çok gegirmeye benziyor. Doktoru arayacağım ama ancak pazartesi ulaşabilirim varmı başına gelen