Merhaba güzel anneler🌸
Oğlum 19.ayına girdi hala emziriyorum.
İlk 6 ay adet olmadım sonrasında hiç günüm şaşmadan her ay düzenli olarak adet oluyordum ta ki bu aya kadar.
Doktorum 1 yaş sonrası emzirmelerin dengeyi bozduğunu cinsel isteksizlk ve ilişkide olan ağrıların bu sebepten olduğunu anlattı.
Benim sorunum adet gecikmesi nerdeyse diğer adet günüm geldi.
Söktürücü verdi fakat ilk etapta içmek istemiyorum bitkisel bir öneriniz var mı?