Yekbarnes bizim 2 hafta sürdü gece gündüz. 1 ay oldu halen zaman zaman reddediyor. Eds sistemini denedim olmadı, karanlık müzik olmadı. En başta biberonu kaldırın. Kaşık biberon var materni marka onu alın. Biberonu unutana kadar malesef emmiyorlar. Emzik bile başlı başına bir red. Onu da yavaştan bırakacağım. Ben ilk şınav pozisyonunda başardım. Dakikalarca kollarımın üstünde emzirdim, sonra yavaş yavaş yanına yattım. Geceleri ilk şınav pozisyonu sonra yanına yatıp en son kucağıma ala ala düzeldi. Ama halen gün içinde beni reddeder