Namkol estağfirullah🌸 cilt bakımı dipsiz bir kuyu bende çıkamıyorum ordan🥹 arbutin ve niacinamide serum kullanabilirsiniz. İçeriğinde meyan kökü, traneksamik asit olan serumlara bakabilirsiniz. Meyan kökünü lekelere iyi geldiğini biliyorum.
Bir de miaklinikanın anti dark spot (leke karşıtı) serumu var ona bakabilirsiniz.
Ama lekede en verim aldığım marka dermabien markası. Retinolü ve melacure serisi gerçekten çok çok etkili. Ama retinol yazın kullanılması uygun değil. Kullanılırken çok dikkat edilmesi gereken bir içerik. Ben güneş kremini evdeykende sürdüğüm için yazında kullandığım bir içeriktir. Ama melacure formunda ki krem retinolün oranı çok düşük olduğu için başlangıçta çok ideal