Ben de sizinle aynı endişeyi yaşıyorum. Benim kızım bi de erken doğmuştu biraz ona da bağlıyorum ama emeklemeyi de bir tık geç yapmıştı. Hepsinin kendine özgü zamanı olduğunu o zaman anlamıştım çünkü emeklemedi hala diye de endişe etmiştim zamanında🥲 şimdi ise ayakta duruyor hala gitmese de 🥹 eminim onlar kendi zamanlarını iyi biliyorlar🌺