Üç dört gün önce üşütmüştüm grip başladı ilaç da içmedim parol hariç bebeğe bulaşmaz süt korur diye düşündüm ama dün burnu tıkandı hapşırıyor çok üzüldüm gerçekten. Keşke maske taksaydım dedim .Bugün hastaneye bir götüreceğim inşallah ilerlememiştir…Serum ile burnunu temizliyorum emziriyorum başka bir şey yapmıyoruz değil mi rahatlatmak için başka ne yapsam? 1 aylık henüz ❤️🩹