Yonca12 Şu an bebeğim 25 günlük 2 saate bir mama ya da meme veriyorum ama bazen uyanmıyor 3 saati buluyor zorla uyandırıyorum bu saatle besleme olayını ne zamana kadar yapmam gerekiyor 40ı çıkana kadar mı
Yonca12 Yonca12 acıkınca direk kendi uyanıyor zaten ne zamana kadar ben saatle uyandırıp beslemeliyim
KubeyHatun Yonca12 bebeğiniz daha küçük. Lütfen uyandırıp besleyin. İlk ay kan şekeri için tehlikeli bir ay.
edafmo Yonca12 ben 50 günlükken bıraktım kendi haline doktorumun tavsiyesiyle. Gecede de gündüzde de acıktığı zaman emziriyorum
SenaKrdssss Yonca12 bende doktorlara sormuştum bunu 6 aya kadar 3 saat aralıklarla beslenmeli kan şekeri düşer diyorlar. Ancak benim bebeğim 1 aylıktan beri bazen 5 saat uyuyor acıkınca uyanıyor bişide olmadı yani ama 5 saati geçirmiyorum
Yonca12 SenaKrdssss burada herkes 2 saat falan yazınca kendimi kötü hissettim bende her bebek farklı demekki