Bence biberon ile verme derim meme reddi yapıyor maalesef benim döndürmem alıştırmam çok zor oldu. Ne kadar anne memesi gibi üretildi deselerde o biberonu maalesef anne memesi gibi kuvvet uygulamadığı için bebek zamanla tembellik yapıp memeyi red ediyor kuvvetli çekmesi gerekiyor memeyi çünkü. Birebir başıma geldi. Kaşık biberon ve eds sistemiyle bebeğimi tekrar memeye alıştırdım. Dışarı çıkacaksan başkası besleyecek ise kaşık biberon vermelisin muhakkak