Masaldyg Bebeğim 4 buçuk aylık bambaşka bir çocuk oldu ağlamalar uykuya direnmeler. Bu atak ne kadar sürüyor deneyimli anneler yazar mısınız ? Kendimi hazırlayayım sürece
Yigitefeninannesi_ Masaldyg 4 ay atagi en uzun atak diyolar bizde 4.ay 28 gunluguz maşallah diyim cok fazla bi atak yasamadik haliyle ara sıra huysuzluk dışında
Zlnmst Masaldyg 3 ay 14 günlükken başladı 4. Aya kadar devam etti ama öyle bişey yok uyumayı unutmuştuk resmen gündüz 10 dakika uyursa uyur gece en geç 20 dakika yarım saatte bir uyanırdı her şeye ağlardı mızmızdı sürekli artık kucakta gezdirmekten omurgalarım yamulmuştu.Çok şükür geçti o günler sırada 8. Ay atağı var 😂 hiç bitmicek bu ataklar galiba.7 ay 1 günlüğüz henüz dişimiz yok ama onun sancısı da ekleniyo bakalım 8. Ay nasıl olucak Allah yardımcımız olsun
Duygu29 Masaldyg ahh ahh bizde ataktayız. Atakla ilgili herşeyi yaşadık ama en zoru meme reddi 2 hafta ağladım çok şükür aştık ama huzursuzluk uykusuzluk bitmiyor. Annem kayınvalidem korkuyolar gelmiyorlar yardıma. Gelselerde dilinden anlamıyorlar bebeğin. Çok yoruldum, kollarım ı hissetmiyorum artık
Nihal-111 Şuan biz de o dönemdeyiz. Bebeğim 4 ay 25 günlük. 1 aydır uykuya aşırı direniyor, uyumamak için tekme atıyor resmen, gündüz uykuları 30-40 dk . Ve normal zamandakinden daha huzursuz. Ne zaman geçecek nasıl atlatacagiz bilmiyorum
Nihal-111 Yamaninannesiiiiii 3bucuk aylıkken başladı . 1 aydan daha uzun sürdü diyebilirim hala bitmedi. Biz bütün atakları doludizgin yaşıyoruz
Ozozge Oğlum 3yaşında hatırladım tek ay 4. Aydı 🤣🤣 ama şunu söyliyeyim geçmiyor annesi büyüyncede gwçmiyor hiç birşey🤣