Ayza doğru söylüyor süt içmesine gerek yok benim dr da söyledi kesinlikle verme değil de vermesiienizde olur peynir yoğurt yeterli dedi. Çok araştırdım gerçekten ortak noktada bulusmus uzmanlar. Zaten süt sindirimi zor bir besin. Ben bile içtikten sonra gazdan kıvranıyorum bebeğime çok gerekmedikçe vermeyi düşünmüyorum. Peynir ve süt yeter