tekbasimabakiyorum 2 ay 5 günlük bebeğim. 5300 gramdi 5200e düşmüş, adenovirus kapmış nasıl olduysa. Ishal virüsü. Emmiyor beni, meme reddi yapıyor. Biberon asla tutmuyor zaten. Kaşıkla vermek isteyince ağlıyor çok az verebiliyorum. Bugün bir de fincan ile deneyeceğim. Ne yapacağımı şaşırdım. Lütfen bana tavsiye verin anneler
Ipek222 tekbasimabakiyorum çok geçmiş olsun adenovirüs benim 3 yaşındaki yeğenimi bile mahvetti hele ki 2 aylık allah yardımcınız olsun 🙏🏻 enjektörle denediniz mi belki faydası olur
Deletedmom_71 tekbasimabakiyorum benm oğlum 4. Ayda meme reddi ile başladı suan 18.5 aylık hala aynıyız. Ben ama her zaman uykuya kolumda geçirip uyur uyumaz emzirerek devam ettim o şekilde kabul etti. Ha bide benim işimi emzik kolaylaştırdı emzik verip uykuya geçirip kendimi teklif ettim hep
Sibel3455 tekbasimabakiyorum benim oğlumda adonevirüs negatif, rotavirüsü pozitif çıktı 13 aylık kusma ve ishalimiz vardı kusma kesildi ama ishal hala devam ediyor ve kesinlikle bir şey yemiyor sadece emiyor ve 3 günde 1kg kaybımız var, daha fazla kayıp olmasın die hastaneye yatışımız yapıldı serumla besleniyor, hala 15 beze yakın ishalimiz devam ediyor, Rabbim bütün bebeişlere şifa versin gerçekten zor durum 😞😥sizde çok geçmiş olsun 😞
Biz3kisiyiz_ tekbasimabakiyorum öncelikle çok geçmiş olsun doktorumuzla görüştünüz mü? Benim kızım da 5 aylıkken covid geçirdi baya ağır oldu doktorumuz 1-2 saat müşade altına aldı serum vitamin takviyesi falan yaptırmıştı. Bizimkinin Allah’tan yemesinde sorun yoktu tam tersi hastalanınca daha çok yer böyle durumda bile doktorumuz takviye amaçlı yapmıştı. Yemiyor olsaydı yatış verecekti ama beslenmesinde sorun olmadığı için yatırmadi. Sizin ki de daha küçük gözetim altında olsa bence daha iyi olur hem sizin de içiniz rahat eder
tekbasimabakiyorum Deletedmom_71 ben de öyle yapıyorum ama bu sefer de hep uyutmak zorunda kalıyorum beslemek için, hiç vakit geciremiyoruz o güzel gülücüklerini birkaz kez görebildim sadece 😔
Deletedmom_71 tekbasimabakiyorum yeterki beslensin kilo alsın da sen hep göreceksin canim 😍 Ben iyiki o şekilde devam etmişim diyorum hep.
tekbasimabakiyorum Bebeğim hala kilo veriyor, iki ay 8 günlük, 5400den 5000 grama düştü 😭 ishal bu kadar kilo verdirir mi, iştahı sıfır hiç emmek istemiyor, biberon ile vereyim dedim onu da istemiyor 😭
Leo2020 tekbasimabakiyorum tabiki kilo verdirir vücuttaki tüm su gidiyor. Biz bile olsak hemen kilo veririz. Endişelenmeyin geçer inşallah olmadı hastanede serumla vs müdahale ederler. Hasta olduğu için canı bir şey yemek de istemiyordur şimdi
tekbasimabakiyorum Artık oturup agliycam son 10 gündür hiç kilo almadi, aksine vermiş, başına gelen var mı lütfen, saçma sapan postlara yüzlerce mesaj yağıyor