Herkese merhaba, bu ara çok görmeye başladım globber denen bisikletleri özellikle 4” in 1 olanı. Kullanan var mı? Fiyatı epey pahalı ama özellik olarak bakınca tamam uzun vadeli yine de değer mi diğer önünde panda vs olan bisikletlerden ne farkı var? İnfluencer övmesi mi sadece dönemsel övdükleri ürünler gibi. Kullananlar ya da araştıranlar bilgilerini paylaşırsa çok sevinirim. Fiyatı yazın artar deniyor ona göre bir karar vereceğim. 🥲😊