Aslmom Yüzünde sabahtan beri oluşan bu minik noktaların ne olduğuna dair fikir verebilecek olan var mı ?
Gamze1616 Aslmom valla ben su çiçeğjne benzettim biz 4 kardeşiz küçükken 4 ümüz beraber olmuştuk aynı gün hepimize bulaştı bence hiç bekleme götür hemen hastaneye alerjiysede hastanede çıkar ortayaki alerjiye benzetemedim
Berfinmr Aslmom dikkat edin kızamık olabilir benim oğlumda böyle oldu ama uyuz olmuştu dikkat edin doktora gösterin cildiyeye
Aslmom Brokolilim hayır elinde 2 tane minik var ve yüzünde 4-5 tane belirginleşmeye başlayınca tedirgin oldum kızamık gibi mi duruyor 😣
Brokolilim Aslmom İçi suluysa su çiçeğidir ama değilse kızamık kaç aylık yada kaç yaşında ? Alerjiye benzemiyor çünkü. Saç diplerine güzelce bakın
Biz3kisiyiz_ Aslmom ay size bişey soracağım. Benim kızım 9 aylık iken KKK Aşısı oldu şuan 9 buçuk aylık ort 1 haftadır vücudunda ayaklarında kırmızı kırmızı bebekler oldu azdı önce şimdi çoğaldı kızamık olabilir mi ?
Aslmom Brokolilim 10 ay 16 günlük, yumurta alerjisi var aslında ama alerjiye bende benzetemedim ucunda çok minik beyazlıklar var gibi şuan 😞
Brokolilim Aslmom Bende benzetemedim alerjiye benzemiyor çünkü takip edin çoğalıyorsa bir şey çıkarıyordur alerjiyse stilex jel sürün geçiyorsa alerjidendir alerji damlası veya şurup kullanıyor mu
Aslmom Brokolilim şurup var alerji için onu vereceğim eğer azalma olmazsa doktora götürürüm tedirgin oldum çünkü, çok teşekkür ederim cevabınız için ☺️
Biz3kisiyiz_ Brokolilim ay size bişey soracağım. Benim kızım 9 aylık iken KKK Aşısı oldu şuan 9 buçuk aylık ort 1 haftadır vücudunda ayaklarında kırmızı kırmızı bebekler oldu azdı önce şimdi çoğaldı kızamık olabilir mi ?
Aslmom Biz3kisiyiz_ yani azalmayıp çoğaldıysa bir doktora gösterin bence 1 hafta kısa bir süre değil ateş halsizlik gibi belirtileri oldu mu ?
Brokolilim Aslmom Ulaşabildiğiniz takipli doktorunuz varsa görselini atın bizler yanıltmayalım sizi çok geçmiş olsun 💐
Biz3kisiyiz_ Aslmom yok herhangi bir belirti olmadı 🤷♀️ yarında bekleyeceğim pazartesi bı sorayım doktora
Aslmom Brokolilim evet ulaştım şimdi götürüyorum doktoruna bir muayene edecek çok teşekkür ederim sağolun🌸
Aslmom Gamze1616 öyle yapacağım içim rahat etmedi alerjiysede doktor kontrolünde başlarım dedim ilacı, çok teşekkür ederim sağolun🌸
Aslmom Yaren0107 hayır değil zaten 3-5 tane sivilce gibi şeyler var burda gördüğüm kadarıyla uyuz böyle birşey değil:)
Aslmom Biz3kisiyiz_ bu arada bunuda sordum bir arkadaşımın bebeğinin şikayetleri şöyle diye doktorumuz da bu sıralar el ayak hastalığı(6.hastalık) diye bi hastalık var çok yaygın belirtiler ona benziyor mutlaka doktor görsün dedi
Biz3kisiyiz_ Brokolilim gerçekten mı bende 2 güne bir yıkıyorum 🤦🏻♀️ kaşıntısı yok ama şimdi baktım göğüs ve bacaklarındakiler gitmiş ayaklarında kalmış tek tük
Aslmom Brokolilim karaciğer enzimlerinde yükseklik olduğu için cildine atmış tahlillerimiz uzun sürdü biraz
Aslmom Gamze1616 evet götürdüm karaciğer enzimlerinden yükseklik sebebiyle cildine atmış takip edilecek