Busra4598 Ben eve gelince hemen aldım tüylerimi yani 3. Gün ama dikiş alanının değil tabi daha aşağsını aldım. O dikiş çizgisinin olduğu yeri ben 4 ay falan hiç almadım korktuğum için, zaten çok çıkmıyor orda.. yani sorun olmadı şimdi ise alıyorum tabi artık 8 ay oldu