Benimki 3 aylık, emzik ikinci ayda falan vermeye başlamıştık sanırım. Şimdilerde bir haftadan fazladır emmek istemiyor, ağlıyor memede biraz ense bimsüre sonra çıkarıp yine ağlıyor tepiniyor. Emziği verince rahatlıyor, iç geçiriyor resmen. Bazen araba sesi vs açıp sallayarak emzirmeye çalışıyorum, bi emzik verip hemen çekip geri meme, bunu 3-2 defa tekrar yapıp zorla emziriyorum, ama bazen bunlar da işe yaramıyor, en iyisi uyuklarken emzirmek. Delirmek üzereyim. Emzik hiç vermesem katıla katıla ağlıyor gün içinde. Keşke böyle olacagını, böyle bir ihtimal bile olacağını bilseydim, hiç vermezdim. Çözüm bulan varsa deneyip nolur söylesin.