Cly01 Kızlar bebeğim için açtık doğduğundan bu yana birikiyor. Bir arkadasima söylemiştim devlet katkı payı verince faiz durumuna geliyor haram ben asla öyle bişey yapmam dedi. Bu hiç aklıma gelmemişti siz ne düşünüyorsunuz
whitechocolatemochaa Cly01 ne kadar doğru bilmediğim için bende o yüzden iptal edip altın hesabı açtım 10-20-100 istediğim kadar yatırıyorum altın uzun vadede asla zarar ettirmiyor