hemsire09 Arenbebekk vicco, evdeyken patır kütür düşen çocuk bu ayakkabıyla kolay kolay düşmüyor, hafif önü yukarı doğru olduğundan sanırım rahat yürüyor ortopedik olması da ayrı güzel
Denizanasi92 Arenbebekk ben vicco aldım cırtlı modeli giydirirken zorluyor başlarda ama güzel yürüyor onunla içi ortopedik