Doğum yapalı 3 ay oldu 81 kg ile doğuma girdim 2 ay önce kilom 70 e düştü şimdi kaç bilmiyorum ama göbek ve simit bölgesi halen var. Korse aldım ama düzenli kullanamıyorum . Sizce korseyi kullanmaya devam etsem faydası olur mu ? Yoksa geç mi kaldım 🤦♀️