Emine_elis 3 gün oldu doğum yapalı göğüs ucu ağrı başladı emzirirken çok canım yanıyor . Sizler neler yaptnz
Beyzanur7 Emine_elis anne sütü antibiyotik her emmeden önce ve sonra sütünü sur bolca , bide hametan mavi krem sürebilirsin emmeden yıka kurula bol.bol nemlendjr
Kayra_68_aksaray Emine_elis her emzirmeden sonra sutunuzu sürün aklınıza geldikçe sürün bana biri tahin varya onun üzerinde yag oluyo ya ondan sür dedi onu sürüyorum banada 5 gün oldu dogum yapalı
Iremnurr_mms_34 Emine_elis yarım çay bardağı suyun içine bir tane ayvanın çekirdeğini ayıklayıp at 1 gece buzdolabında beklet jöle gibi oluyor sonra sur benim hemen geçti çok iyi geldi bana
Mercosey Emine_elis göğüs kalkanı yazın Google’a görsellerden görürsünüz avent’in de var ben ebebekten aldım kendi markasını. Onu aldığım gece huzurla uyumuştum. Onu öneren kuzenime de gece mesaj attım Allah razı olsun diye. Görsel paylaşmaya çalıştım ama bilemedim oldu mu 
Fahriye1987 Benim de 7 gün oldu silikon uçla emziriyorum ona rağmen yara, lansimoohun kremini aldım ama ona rağmen kan damlıyo bebiş emerken, bir de gümüş kapak denicem
Brrnaltnts Tahinin üstündeki yagı veya lansinoh kremi her emzirmeden sonra sür üstüne de poşet kes koy
Zeynepasya13 Emine_elis e bebekten gümüş kapak al lansinoh kremle kullan benşm öyle geçti gümüş kapak olmadan hiç bişey geçirmedi