Beyzanurkuzu_ ben 40. Günden beri dışardayım 😂😂 Yanımda biberonun içinde mama bulundurup hem soğuk, hem sıcak bulunduruyorum uyuyorken dışarı çıkmaya çalışıyorum uyandığı an mama veriyorum ama almazsa da emzirecek yer buluyorum hemen karnını doyuruyorum 🤭 Korkulacak bir şey yok. Hem dışarı çıkmak hem senin için hemde bebeğin için iyi gelecektir. Havanın güzel olduğu ilk gün at kendini dışarı 😂😂