Kızlar 7,5 aylık kızım var ve 10 gündür geceler çok ağlıyor uykusunda bende uyanmasın diye hep emziriyorum yatırıyorum neden ağladığını çözemedim aç olamaz uyuttuktan 2 saat sonra 1 saat sonra ağlıyor uykusunda emdirmesem uyanacak anlamadım neden böyle yapıyor gece 10 kere kalkıyorumdur kesin önceden böyle değildi yatırırdım 3,4 saatten bir kalkar yedirir yatırırdım şimdi neden böyle anlamadım