ikizannesi000 ikizlerim asla ek gida kabul etmediler etmiyorlar yada yaptıklarımı begenmiyorlar var mı şunu dene kesin sever dediginiz birsyler deliricem artık vallahi yeter ya hayatımda bukdar zorlanmadım yemiyor tükürüyor aglıyor binde bir agıznı açıp istiyor düzeltilmiş 13 aylıklar
Dolores ikizannesi000 benim oğlum da çok seçicidir. Yedikleri domatesli yumurta, yoğurt, tahin pekmez, makarna, çorba. Ne et ne tavuk köfte pankek hiçbirini yemez. Yemeyince yemiyorlar işte… günü aç kapatacaksa gece maması yediriyorum hipp marka
ikizannesi000 Cennetkokulum2 ağını açmamaya yeminliler diyebilirim önceden zorla yedirebiliyordum ağzından atmayı ögrenmişler yutmak istemiyorlar sadece biberon aşıgı mama ve süt istiyorlar az da veriyorum acta biraktim saatlerce yok yemek istemiyorlar Allah aşkına yeter ya 😞