Kızlar bebeğim 1 aylık ve kolik bebek. Ağlama krizlerine giriyor ve uykusunda sancısı oluyor. Ikinma halinde sürekli. İki gündür kucağımdan asla inmiyor ağlama krizi biraz geçti ve kucağımda uykuya dalıyor. Gecede gunduzde bu şekilde. Uyutup yatağına bıraktığım an uyanip başlıyor ağlamaya bende yeterki ağlamasın diye kucağımda tutuyorum sürekli bu şekilde rahat cunku 2 gündur ama bu şekilde devam eder mi diyede korkuyorum hep kucağımda alışırsa diye siz ne düşünüyorsunuz gaz sorunu var diye mi böyle sonradan düzelir mi yanlış mı yapıyorum