Sevgili anneler,bebeklerinizle konuşurken sizinle konuşmaya çalışıp farklı sesler çılardığı oluyor mu? Olan varsa ne zaman başladı? Benim kızım 6 aylık nesneye bakıp yapıyor ama bana değil. Takip ediyor,gülümsüyor bu kadar ama konuşunca heyecanlanıp konuşmaya çalışmıyor :(