Kızım 4 aylık bende yakın zamana kadar hep kilotlu çorap giydiriyodum evde bile artık giydirmiyorum gece pijamasını giydiriyorum ayağına çorap giydirmiyorum dışarı çıkarken giydirdiğim kabana göre gideceğim yere göre giydiriyorum artık çok kalın giydiemeye gerek yok bence havalar yaz gününe döndü çok güzel ramazandan sonra sokağa çıkarmaya başlicam üzerine ceket almayı düşünüyorum polar tulumu vardı artık geçti onun mevsimi😁 ince bir atlet üzerine yine sıkmicak bunaltmicak uzun kollu altına da pantolonunu giydiriyorum genel olarak böyle