SamsunYavuzunAnnesi myemye_12 önce Siyah üstü puanlı elbiseyi geçen sene 550 TL ye aldım. 3 kere giydim. Ütü istemez. Modası hiç geçmez. Boyu da çok karardır. Severek de duruyordu dolabımda. Kapanacağım inşallah. O yüzden dolabımdan çıkarmak istiyorum.
SamsunYavuzunAnnesi Siyah üstü puanlı elbiseyi geçen sene 550 TL ye aldım. 3 kere giydim. Ütü istemez. Modası hiç geçmez. Severek de duruyordu dolabımda. Kapanacağım inşallah. Dolabımdan çıkarmak istedim.
Portologg SamsunYavuzunAnnesi aşkım bunlar hayatinda koton dan elbise almamışlar heralde gitsin kotona bakim 200 liraya elbise bulabilecek mi takma bunları iyi satışlar 😘
SamsunYavuzunAnnesi Portologg teşekkür ederim hayırlı satışlar için :) pantolon aldım lc den kendime dün. 350 TL. Normal bir pantolon. Ben kendimce araştırarak düşünerek fiyat yazıyorum. Birisi çıkıp kandırıyorsun adalet felan deyince çok ilginç gerçekten :)
Beybiiiiii Portologg benim giydiğim marka elbiseleri sen denenmemiş bile olabilirsin uzaktan bakıp iç geçirmiş de olabilirsin ayrıca elbisenin fiyatıni sormamin sebebi yeni taşınan deprem zede abla var bu tarz kıyafetleri giydiği için sordum bayramda da giymek için Uygun fiyat elbise arıyor
Sarelin Portologg yani satıcının yazdığı fiyat kendini ilgilendirir. İsterse 1000 tl yazsın alıcısı varsa satar ya da satamaz da sizin bu tavrınız biraz trajikomik olmuş. Bahsettiğiniz marka koton. Girip bakarsanız kendisi zaten 200-300 bandında satıyor sıfırı. Geçen indirimden 80 liraya elbise aldım kotondan. Koton yani alt tarafı bu kadar büyüttüğünüz. Sanki bana versace
SamsunYavuzunAnnesi Kırmızı diz boyu elbise fiyat 250 Tl Malı çok güzeldir. Özel yerlerde sayılı giydim. Ütü istemez. Ve çok şık
myemye_12 @Portologg bunlar derken ? Markası hiç dikkatimi çekmedi üstelik ben siyahi da sormadım ki yapmamışta olabilirz ne yani seni ne ilgilendirir ?
Portologg myemye_12 canim ben seni ima ederek söylememistim ama yine de açayım suan koton mavi gibi bir markada indirimde bile 200 liraya elbise bulamazsin ben obur kadin insanlari kandiriyorsun da bez parcasi da bilmem ne gibi sacma sapan cevaplar yazmış ona söyledim sen guzelce bana pahali geldi demissin guzel bir üslupta o kadin terbiyesizlik yapmış onu ima ederek söyledim sen alınma lütfen ayrica seni kirdiysam da ozur dilerim ❤
SamsunYavuzunAnnesi Siyah güpürlü elbise. Çok şık durur. Evde sözümde giydim. Birkaç özel yerde giydim yine Ama en fazla 5 defa Boyu diz altı Beden 38 Fiyat 250 TL
SamsunYavuzunAnnesi Beyaz güpürlü elbise. Çok kıymetlidir.. Sadece nikahımda giydim. Boyu diz altı Beden 38 Fiyat 250 TL
myemye_12 @SamsunYavuzunAnnesi bunlar diye hitap etti iki kişi yazdı sadece biride benim bu yüzden söz hakkı doğuyor bana
Elisam16 Beybiiiiii gerçekten de 2 elbise için 100 tl yeter sıfır fiyatları nasıl veriyorlar anlamıyorum
Beybiiiiii Elisam16 elbise giyilmiş ikinci el 200 TL fiyat veriyorlar yukarıdan arkadaş yazmış koton markası benimde marka elbisem var giyilmiş elbiseyi aldığım fiayata mi saticam. Yani
SamsunYavuzunAnnesi Çiçekli elbise Çok rahattır hem günlük Hem nişan hem kına gibi yerlerde giydim 38 beden 40 a da oluyor. Kırılmaz ütü istemez. giy çık :) Boyu dizlerde Fiyat 200 TL
SamsunYavuzunAnnesi Siyah puanlı elbise. 3 kez giydim. Bu da ütü istemiyor kırışmıyor. Modası da hiç geçmeyecek tarz Benden 38-40 Boyu dizlerde Fiyat 200 TL Kapanacağım için satıyorum.
Deletedmom_9857 SamsunYavuzunAnnesi Yok artık yaaa ikinci el o fiyata oylemie ben trendyol milla o fiyata elbise alıyorm
SamsunYavuzunAnnesi Deletedmom_9857 alıcı olarak isteidğiniz yerden istediğiniz fiyata elbise alabilirsiniz. İyi günler !
Deletedmom_9857 SamsunYavuzunAnnesi Kusura bakmayın ama kimseninde kazıklanmasini istemem modası geçmiş ürünleri 3 5 kez giydim diyip satmaniz mantıksız
SamsunYavuzunAnnesi Deletedmom_9857 kazıklamak kelimesinin de Türkçe sözlük anlamına bakın mutlaka. Öğretmenim.. tarzınızı bozmayın. He tarzınız buysa zaten bozukmuş !
Portologg Deletedmom_9857 arkadaşım ne kadar kırıcı konuşuyorsun yaaa sanane kadın sana zorla al demiyor ki ayrica madem bu kadar insanlarin kaziklanmasina karşısın git prada’nin balenciaga’nin viktoria secret’in önünde bağır geçen bir pijama gördüm 18.000 bin liraya satiyorlardi git onun kapisina da satmayin insanlsri kaziklamayin de hadiii.
Deletedmom_9857 SamsunYavuzunAnnesi Öğretmen olmanız pek bişey değiştirmemiş.Ayrica kimin neyin bozuk olduğu ortada neyse daha fazla yazıp postunuzu üstte çıkarmaym