Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 ay 11 günlük 3 gündür kabızlık problemimiz başladı kakasını yapmaya çalışırken çok acı çekiyor ağlıyor çok sert ve fındık kadar yapıyor kabızlık için ne önerirsiniz yemeklerine zeytinyağı katıyorum kayısı püresi yapıyorum ama hiç biri fayda etmedi