nur555 İyi günler hanımlar.Bebegim 6 aylık oldu.Ek gıdaya başladık.Zeytin yağı olarak ne kullandınız yani hangi marka kullandınız.?
Sedefino nur555 marka olmasına gerek yok güvendiğiniz bir zeytinyağından alın yeterli bende bimdekinden alıyorum onu kullanıyorum