Kızlar kızıma tavuklu çorba yaptım içirdim 1 saat sonra 39.9 ateş, karın ağrısı, uyku hali oluştu. Calpol verip duşa sokup emzirdim ateşi düştü bu arada ev ısısını azalttık vs ama gece yine 39.9 u gördük ( ki kızım 11 aylık bugüne kadar aşı günleri 38 dereceyi nadir görürdük bunun dışında çok dikkat ediyoruz hastalanmış bir çocuk değil) gece araştırma acile gittik bir türlü ateşini düşüremeyince. Kan fln verdik ordaki doktor yardımcı olamadı grip fln dedi ısrarla tavuk diye belirtlememe rağmen. Sabah crp değeri yüksek çıktı uzmana gittik salmonella virüsü kaynaklı olduğunu söyledi ilacın da versek de pek işe yaramayacağını bol bol emzirmem gerektiğini söyledi ki ben sabaha kadar 30 dk da bir emzirdim zaten uyumadı yavrum ağrıdan. Size sorum başına aynısı gelen oldu mu? Nasıl bir yol izlediniz? Cevaplarsanız çok sevinirim perişan haldeyiz.