Ardabebek yani bilemedim ki. Takıntılı olur mesela ıste araba tekerıne takar. Sonra soylersın senı duymaz ama ısmıne bakmamasıda doktorlar ıcın bır sebep olabılıyor mesela otizimn de artık değşik isimler var sanal otizim vs. Benim arkadasmın oğlunda görünen özelliklerde hırçın olması istediği olmayınca kendını yerden yere atması bence bu normalken yani ve kreşte arkadaslarıyla bağ kuramaması oyun oynayıp dahil olamaması. Bence siz yinede bir gözlemleyim derim ben ama dolrorlarnda dediklerine kulak asalım yanı cok yaygınlaştı artık tüm doktorlar bır iki belirtiye öylede dıyebılıyor fark etmeden gecte kalınabılıyor mesela benım oğlumda cok hırcın bende o yuzden korkuyorum. Bir de merdiven falan cıkabılıyor mu anne baba dede vs kelimesi nasıl