Herkese merhaba arkadaşlar. 5 ay 20 günlük kızım var. İlk 2 ay gaz sancılarından dolayı uyuyamayan miniğim 3. Ayda çok güzel desteksiz ve uzun saatler uyuyordu. 4. Aydan beri önce gece uykuları sonra gündüz uykuları tamamen azaldı. 5. Aydan sonra da artık gece saat başı uyanıyor gündüz de en fazla parça parça 2 saat uyuyor ve gece çok geç uyuyor yatağa kaçta gidersek gidelim 12 den önce uyumuyor.Var mı böyle olanınız? Uyku eğitimi alıp memnun kaldığınız danışmanlık hizmetlerine açığım.Şimdiden teşekkürler ☺️