Kevser ilk 6 ay diyet önermiyolar diyebiliyorum bende kilo takıntısı olan biriyim ama hiçbirsey yapmadan kilo veriyorum 84 le doğum yaptım 66 suan normal kilom 58. Göbek kısmı sanırım egzersizle ve emzirmeyle daha düzelecek lakin ilk 6 ay pek ümidim yok.