cemile161_ Diyetisyenim sibo olabilir sende demişti.
Yemeklerden sonra aşırı şişkinlik oluyordu 9aylik hamile gibi.
Çiğ sebzeler ve meyvelerden sonra da
Süt ürünleri, gluten tukettikten sonra da vs vs endokrine gittim ilk olarak başka bir sebepten dolayı çölyak dedi.
Gastroya gittim çölyak + sibo dedi 1 aylık ilaç tedavisi gördüm geçer gibi oldu sonra devam etti.
Başka bir gastro ile görüştüm sende çölyak yok ibs + besin intoleransi var dedi
Test yaptırdım 11 gıdaya intoleransim çıktı. İbs için tedavi oldum geçer gibi oldu gene 1 ay sonra devam etti. Şuan 8aylik hamile gibi geziyorum yemeklerden sonra nefes alamıyorum sürekli karın ağrısı,cilt problemleri,şişlik, ödem