Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık bir haftadır geceleri o kadar çok sık uyanıyor ki ağlayarak uyanıyor zor susturuyorum. Her seferinde meme vermemeye çalışıyorum çünkü alışkanlık oluyor bu sefer sürekli emmek istiyor. Niye böyle oluyor ne yapacağımı şaşırdım ruh gibi geziyorum gün içinde. Sizinkiler nasıl bu aya özgü bişey mi merak ediyorum. Önceden 2 3 saate bi kalkar emer yatardı şimdi ağlayarak uyanıyor