babygirl35_ Kızlar merhaba, kızım 9 aylık geçen haftalarda gel diyodu bıraktı baba dedi sonra bıraktı mamaya geçti şimdi hiç birini demiyor çok nadir söylüyo normal mi?
Elifnesli babygirl35_ benim kizmda o siralr çok diyordu hersyei şimdi bir yaşına yeni girdu birakti çok nadir diyor herseyi baba mama meme gel attı vs diyordu şimdi demiyor hiç birini
babygirl35_ Nazlimu_ ediyorum devamlı İnternette baktım göremedim sebebini korktum. Teşekkürler cevabın için 🙏
Nazlimu_ babygirl35_ bir sebebi varmı bilmiyorum. Benim kızımda öyle. Yaptığı hareketleride bazen yapmayı bırakıyor sanırım sıkılıyorlar. Ama ben ara ara tekrar ediyorum unutmaması için 🥰
Defois Diğer gelişimleri normal ilerliyorsa dert etmeyin başka şeylerde varsa dr a danışın derim otizm 6 aydan sonra bu tür belirtiler veriyor diye biliyorum