Aybuke014 ben kullandım. Zaten zayıftım yine zayıf oldum onun korseyle alakası yok ama göbeğim kalmasın diye kullanmıştım. Kalmadı da. Belki kullanmasam da kalmazdi bilemiyorum 🤷🏻♀️ çünkü ben zaten 49 kg hamile kaldım 67 ile doğuma gittim doğumdan sonra 1-2 ayda yine gitti kilolar yine 49. Kızım 19 aylık hala 49um. 🤷🏻♀️ ama göbek yok. Yani önceden spor yapıyordum karın kaslarım iyiydi baklava falan vardı belki ondan dediğim gibi bilemiyorum 🤷🏻♀️ ama kullan yani. Bence etkili