Ofiser Mrb anneler ağrı kesici ateş düşürücü olarak parol kullanan var mı ? Genelde calpol kullanıyor herkes bize bunu vermiş hemşire aşı için ondan soruyorum.
Ofiser Aselzehra memnu musunuz acaba calpol almama gerek var mı ki doktor calpol al dedi bende parol var dedim bişey demedi
Haticaydn Ofiser Bende parol kullanıyorum çocuk doktoru yazdı ve başka hangi doktora dediysem sağlık ocağında falan hepside tamam oda olur dedi
Hulya61 Parol biz de pek ise yaramadı açıkçası, dolven den çok memnunum ateş düşürücü ağrı kesici olarak. Pedifen de iyi diğerlerine göre