H_nurozkan Merhaba biraz önce arıtma cihazının parçaları yeni takılmış su içeyim dedim plastik kokusu geldi resmen bisey olur mu ?
-Eraymoms- H_nurozkan arıtmacı 1 saat bekleyin içmeyin daha sonra 3 kere tankı boşaltın demedimi hemen içilmez ki
H_nurozkan -Eraymoms- arıtma cihazı bayadir kullanılıyor da parçaları değişmiş plastik bende bilmiyorum halamlarda içtim şimdi bisey de diyen olmadı bisey olmaz diyorlar ama efam oldum