Merhaba anneler bebegimin yanagında çıktı ilk dün alerjı doktoruna gittik sanırsam sadece polen testi yaptırdı çünkü kağıtta ev tozu, falan yazıyordu orayı tek işaretlemişti. besin testi yaptırmadı. Dün eve geldikten sonra bebegimin anlında bunlar çıktı. Bilgisi olan lutfen yazabilirimi
